GOG.com Review

GOG.com (compania cunoscută anterior sub numele de Good Old Games) este magazinul pe care trebuie să îl vizitați dacă aveți o poftă de Alone in the Dark, Baldur’s Gate, Freddy Pharkas: Frontier Pharmacist și alte jocuri clasice pentru PC din anii 1990 și începutul anilor 2000. Deși GOG.com este specializat în titluri retro, compania are o perspectivă foarte progresistă în ceea ce privește modul în care livrează conținutul: Niciunul dintre jocurile sale nu are un sistem restrictiv de gestionare a drepturilor digitale (DRM). Acest atac în două direcții a permis GOG.com să prospere pe piața jocurilor PC dominată de Steam. Suntem bucuroși să raportăm că serviciul GOG.com este și el al naibii de bun, în ciuda câtorva plângeri minore.

Magazinul GOG.com

The Dawn of Time

Jocurile vechi reprezintă marea majoritate a selecției GOG.com, cu sute de titluri de jocuri video clasice din ultimele două decenii. Multe jocuri pe calculator din acea perioadă au devenit greu de rulat în versiunile ulterioare de Windows, așa că GOG.com livrează multe dintre ele în format DOSBox sau ScummVM, permițând jocurilor să ruleze pe PC-uri de gaming contemporane (precum și pe mașini Linux și Mac). GOG.com își face partea sa în mișcarea de conservare a jocurilor video. Puteți descărca jocuri pentru PC direct de pe site-ul GOG.com sau puteți utiliza clientul opțional GOG Galaxy pentru desktop.

Anterior, v-ar fi greu să găsiți software care să nu fie vechi de cel puțin cinci ani. Cu toate acestea, GOG.com și-a mărit în mod constant biblioteca de titluri contemporane, de la Destroy All Humans la Carrion. Ajută faptul că, în 2020, „jocurile retro” includ acum titlurile de la începutul erei HD, cum ar fi Dead Space și Fallout 3. De asemenea, ajută și faptul că firma mamă a GOG, CD Projekt, deține, de asemenea, vrăjitorii polonezi din spatele capodoperei moderne The Witcher III: Wild Hunt și al foarte așteptatului Cyberpunk: 2077.

Pagina de jocuri GOG.com

Apreciem, de asemenea, noua muncă pe care GOG.com o face ocazional pentru jocurile vechi. Mulțumită parteneriatelor cu editorii, GOG.com oferă remasterizări sprintene ale Star Wars Episode 1: Racer, Diablo original și jocul de aventură aproape uitat Blade Runner. Toate fără DRM. Totuși, dacă doriți o mulțime de jocuri mari și noi, Steam este preferabil. Pentru jocurile indie de nișă, itch.io este, de asemenea, o alegere excelentă.

Produse similare

Epic Games Store Image

Epic Games Store

itch.io Image

itch.io

Citește itch.io Review

Gamefly

GameFly

Green Man Gaming

Green Man Gaming

Humble Bundle Image

Humble Bundle

The GOG.COM Experience

Este greu să te plângi de prețurile GOG.com când atât de multe jocuri costă 9,99 dolari sau mai puțin. Ca și Steam, GOG.com are reduceri sezoniere incredibile care vă permit să obțineți o mulțime de jocuri la prețuri și mai mici. GOG.com a avut anterior o practică de preț corect, prin care jucătorii internaționali plăteau aceeași sumă pentru titlurile lor ca și omologii lor americani, dar acest lucru nu mai este valabil. Cel puțin puteți solicita o rambursare în termen de 30 de zile. Steam și Epic Games Store vă oferă doar două săptămâni. Humble Bundle (deținut de compania mamă a PCMag, Ziff Davis) oferă multe oferte avantajoase și, în același timp, face donații în scopuri caritabile. Puteți chiar să cumpărați chei GOG.com prin Humble Bundle.

Considerând că majoritatea jocurilor au fost dezvoltate înainte de Steam, PSN și Xbox Live și că multe dintre ele provin din zilele în care se introduceau manual informații TCP/IP pentru a face deathmatch prin dialup, acesta nu este serviciul pe care să îl alegeți dacă doriți o experiență multiplayer palpitantă. De fapt, multe jocuri GOG.com nu dispun deloc de moduri multiplayer online. Partea bună este că multe jocuri vin cu bonusuri, cum ar fi imagini de fundal, coloane sonore și manuale scanate.

Comunitatea GOG.com

Paginile magazinului conțin toate elementele esențiale de care aveți nevoie atunci când vine momentul să achiziționați un joc: capturi de ecran, specificații hardware minime și recomandate pentru PC, recenzii ale utilizatorilor și recomandări. GOG.com are chiar și un canal Twitch, astfel încât să puteți vedea aceste jocuri vechi în acțiune. Sistemul de descoperire a jocurilor de la GOG.com nu este nici pe departe la fel de robust ca motoarele de recomandare de la Steam, dar are o comunitate activă încântată să îmbunătățească serviciul în general. Listele interesante create de utilizatori (numite GOGmixes) par a fi inactive, dar membrii forumului comunității sugerează în mod constant noi jocuri și caracteristici pe care dezvoltatorii să le ia în considerare. Adaugă mai multe jocuri Mass Effect. Nu fiți cumpărați de EA.

Ca și Steam, GOG.com vinde filme, dar aici se concentrează pe filmele care se adresează direct publicului său. Veți găsi jocuri indie: The Movie, și multe alte filme, dar niciunul care să aibă un mare interes pentru publicul larg. Steam, pe de altă parte, se mândrește cu seria de filme John Wick, deși nu a primit încă John Wick: Chapter 3, de anul trecut.

GOG.com Galaxy

GOG Galaxy

GOG Galaxy este clientul desktop al GOG.com. Aplicația vă permite să faceți o copie de rezervă a achizițiilor, să activați/dezactivați actualizările automate și să discutați cu prietenii prin mesagerie instantanee. Puteți chiar să readuceți jocurile la o versiune anterioară. Acest lucru este util în cazul în care o versiune cu erori este lansată în public.

Recenta actualizare Galaxy 2.0 transformă clientul într-un tip de serviciu aproape complet diferit. Acum puteți sincroniza GOG Galaxy cu conturile dvs. de pe platformele rivale pentru a crea un hub de jocuri unificat. Gestionați și lansați nu doar jocurile GOG, ci și biblioteca Epic Games Store. Vedeți statisticile din biblioteca Steam și conectați-vă cu prietenii dvs. de pe Xbox pentru multiplayer. Unele magazine sunt mai integrate decât altele. Origin, PlayStation Network și uPlay rămân la distanță cu funcțiile lor de comunitate. În general, aceasta este o interfață convenabilă și bine realizată pentru a accesa jocurile dvs. de PC, noi și vechi.

Legends Never Die

GOG.com nu este conceput pentru Madden bros, și asta este bine. Jocurile retro pentru PC sunt o piață de nișă, dar GOG.com are titluri clasice pentru a-i mulțumi pe aproape toți cei care iubesc jocurile mai vechi. Dacă doriți să săriți în istoria jocurilor pentru PC, acesta este site-ul pe care trebuie să-l folosiți. Dacă doriți să jucați jocuri mai moderne, Steam, alegerea editorilor noștri pentru magazinele de jocuri pentru PC, este calea de urmat.